چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه باید اجتناب از خوردن غذاهای با پتاسیم بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه باید اجتناب از خوردن غذاهای با پتاسیم بالا
چرا افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به خوردن غذاهای با پتاسیم بالا؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه نمی شود به خوردن غذاهای با پتاسیم بالا، فسفر بالا، نمک بالا و چربی بالا، اما برخی از آنها اشتباه گرفته شود چرا که آنها می توانند آن غذاهای بخورند. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن داده شده توسط: دکتر.

غذاهای با پتاسیم بالا هستند آسان به علت آریتمی و spped تا ضربان قلب، که ممکن است زندگی مردم را تهدید. غذاهایی مانند قارچ خوراکی، سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، کلم چینی، گل کلم، تره فرنگی، تجاوز به عنف، عناب، هلو، زردآلو، موز، پرتقال، tremella سرشار از پتاسیم است، بنابراین شما باید به جلوگیری از آن را بخورم.

غذاهای با دنده بالا بسیار آسان برای وادار افزایش فشار خون و تشدید تورم و که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. غذاهای با نمک بالا از جمله MSG، ترقه نوشابه، رشته فرنگی خشک، سس سویا، چوب خمیر سرخ شده و غیره، افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از آن را بخورم.

3. غذاهای با phrosphrous بالا بسیار آسان است منجر به عدم تعادل کلسیم فسفات، را خارش پوست بیمار. غذاهای با phrosphrous بالا از جمله اشنه دریایی، حوضچه، قسمتهای داخلی حیوانات، کنجد، چای، عسل و زرده تخم مرغ، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بیش از حد از آنها بخورند.

4. غذاهای با چربی بالا هستند آسان برای وادار hyperlipemia، که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها را، تا مردم با بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به خوردن روغن حیوانی، روغن های گیاهی بهتر از آن است.

5. پروتئین گیاهی مانند لوبیا و محصولات آنها را خوب به بیماران مبتلا به بیماری کلیه، که ممکن است بار کار به کلیه اضافه کنید.

آیا شما پاسخ می خواهید شد، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/633.html





:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: